niedziela, 19 maja 2013

and the Winner is....


Moi mili ;) serdecznie dziękuję Wam wszystkim..
 za udział w moim pierwszym Candy...
Przyznam się szczerze, iż nie spodziewałam się...
aż tak entuzjastycznego odbioru...
 i tylu tak przesympatycznych komentarzy ;)...

dziękuję za to z całego serca...
bo takie gesty dają mi wiarę w sens tego co robię...
wiarę w to, iż moje prace podobają się...
że może kogoś inspirują...
czy tak zwyczajnie sprawiają radość...

ale przejdźmy wreszcie do sedna ;)...
gdyż i tak mam już jednodniowe spóźnienie...
spowodowane odłączeniem od netu na prawie cały weekend!!...
więc nie będę Was dłużej trzymać w niepewności... ;)...



oto i wyniki losowania:

1. podusia w afrykańskie kwiatki jedzie do: JERZYNKI
2. kwiatkowa girlanda jedzie do:  ANIUTY
3. podkładki pod kubeczki pojadą do:  PIECUCHOWA 


och ....oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wylosowała jeszcze
nagród pocieszenia ;)...
i tak:

girlandy pojadą do:

1. ELLE
2. HAJDUCZKI
3. SYLWIA;)

oraz z facebooka:

1. PRACOWNIA GARDEROBA
2. PROJECT 8 

Uff... wszystkim serdecznie gratuluję...
i oczywiście bardzo proszę o maila z adresem...


ech... najbardziej przykry w takich zabawach jest fakt, iż niestety nie można
obdarować każdego ;(,...
 nie mniej jednak raz jeszcze wszystkim bardzo dziękuję
za udział w mojej zabawie i ściskam Was bardzo mocno...


Cudnie słonecznego i ciepłego tygodnia Wam życzę...


85 komentarzy:

  1. Buu... tyle nagród ale nie dla mnie. A bez żartów to dziękuję za miłą zabawę i zapraszam do odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och mi również jest strasznie przykro ;(, ale na pocieszenie napiszę tylko, że w przygotowaniu mam kolejną zabawę, może następnym razem dopisze Ci szczęście Aniu, ściskam i oczywiście również zapraszam jak i odwiedzać będę ;), buziaki!

      Usuń
  2. Dziękuję za zabawę a zwyciężczyniom gratuluję pięknych nagród!!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko ja również Tobie dziękuję za udział w zabawie, ściskam gorąco!! buziaki!

      Usuń
  3. gratuluje wygranym osobom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję szczęściarom:) Dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję z całego serca! ściskam Cię gorąco, mam nadzieję, że następnym razem się uda, buziaki!!

      Usuń
  5. Gratuluję Zwyciężczyniom!
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko również dziękuję kochana z całego serca, pozdrawiam Cię bardzo gorąco!! cudnego tygodnia dla Ciebie!

      Usuń
  6. CHyba się rozpłaczę. Tak mi się ta poducha podoba. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła sobie taką zamówić...
    Wpadniesz do mnie z wzajemnością na candy?
    onaartpl.blogspot.com Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu oczywiście, że wpadnę już to robię... och tak strasznie mi przykro wiesz...ech... chyba muszę szybko zrobić kolejne Candy, bo mi serce pęka... najchętniej obdarowałabym każdego, ale fizycznie nie dałabym rady wyszydełkować ponad 200 poduszek ;(... ściskam Cię moocnooo!! i dziękuję kochana z całego serca!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie kochana za udział w zabawie i ściskam bardzo, bardzo moocno!!

      Usuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężcom. Nagrody były wspaniałe a mi pozostaje zgłębiać dalej techniki szydełka i zrobić sobie poduchę sama:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie Aguś trzymam kciuki za zagłębianie ;).. ściskam Cię gorąco i bardzo dziękuję za udział w zabawie.. buziaki!!

      Usuń
  9. Serdecznie gratuluję wygranym :))) Piękne nagrody :)))
    P.S. ... a która Sylwia dostaje jedną z girlandek? bo są dwie Sylwie ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och masz rację!! powinnam napisać pracyzyjnie: SYLWIA;)...... teraz już wszystko jasne... buziaki! lecę poprawić....

      Usuń
    2. Ha, ha!!!!! To ja, ale mam szczęście. Pierwszy raz wygrałam i to takie fajowości. Marzyłam, żeby mieć coś szydełkowego :)))

      Usuń
    3. tym bardziej się cieszę ;), że pozostałam wierną sobie i zrobiłam dodatkowe losowanie girland na pocieszenie... ściskam gorąco i gratuluję...

      Usuń
  10. Gratuluję zwycięzcą i bardzo zazdroszczę tych wygranych piękności :) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Sylwuś za zabawę, ściskam Cię gorąco!! cudnego tygodnie dla Ciebie...

      Usuń
  11. gratulacje dla wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  12. Gratuluję tym co się cieszą. Tobie dziękuję za zabawę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również gorąco dziękuję! buziaki przesyłam!!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za udział w zabawie, gorąco pozdrawiam! udanego tygodnia!

      Usuń
  14. witam, nagrody rozdane i..............smutno dla tych ,co nie wygrali ale moze kiedys sie uda, gratuluje wszystkim, i w wolnej chwili zapraszam skromnie na moj blog, ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu uwierz, mi też jest strasznie smutno ;(, ściskam Cię serdecznie i oczywiście skorzystam z zaproszenia z największą przyjemnością... buziaki!

      Usuń
  15. ale fajnie, tylu szczęśliwców :)
    dziękuję Ci Aguś za zabawę i napięcie przed losowaniem ;)
    pozdrawiam wiosennie zielonoświatkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikuś ściskam Ciebie gorąco i również dziękuję z całego serca... nawet nie wiesz jak bardzo bym chciała obdarować każdego choć girlandą.. ech... cudnego tygodnia Ci życzę kochana!! buziaki!!

      Usuń
  16. Dziękuję za zabawę i żałuję,że to ja nie miałam szczęścia:)ale następnym razem też będę próbować:)Pozdrawiam zwyciężczynie i Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci kochana dziękuję, serce boli, bo chciałabym obdarować każdego, ale niestety się nie da ;(... ściskam gorąco i mam nadzieję, że następnym razem się uda... buziaki!

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniu za udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Podoba mi się wersja niebieska, więc będę zaglądać ;)

      Usuń
  18. Gratuluję nagrodzie głównej ;) i cieszę się z mojej bardzo, bardzo, bardzo! <3 Juhuuuuu!!!!!! podaję mój
    email:
    mbpozniak@gmail.com
    ... ja też ostatnio zamiast dwóch nagród rozdałam cztery no i los łaskawy mnie obdarował :D teraz !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu co dajesz to wraca, cieszę się bardzo ;) i gratuluję, buziaki!

      Usuń
  19. Gratuluję wygranym, gdyż nagrody były cudne!
    Dziękuję Aguś za zabawę:-) Dobrego tygodnia Ci życzę, pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu, serdecznie Ci dziękuję kochana za udział w zabawie, ściskam Cię bardzo, bardzo ciepło i moocnoo, buziaki!

      Usuń
  20. Gratuluję wygranych i bardzo żałuję , że znów mi się nie poszczęściło , a tak uwielbiam prace robione na szydełku :) Sama chciałabym się nauczyć robić takie cuda :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dziękuję Ci serdecznie za udział w zabawie, mam nadzieję, że w kolejnej i Tobie dopisze szczęście, buziaki ogromne!

      Usuń
  21. Gratuluję wszystkim wygranym osobom!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z całego serca dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  22. Dziękuję za miłą zabawę. Gratuluję zwycięzcom, choć szkoda, że mnie wśród nich nie ma ;)Robisz cudowne rzeczy i aż miło na nie popatrzeć, a co dopiero je mieć :) Zapraszam Cię do siebie.
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś jeszcze nie jedno Candy przed nami, mam nadzieję, że i Tobie dopisze szczęście, ściskam Ciebie gorąco i raz jeszcze dziękuję za udział w zabawie, cudnego tygodnia!

      Usuń
  23. Gratuluje szczesciarom !
    U mnie tez jest Candy, moze Ci sie cos spodoba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję za zaproszenie, ściskam Ciebie gorąco, wspaniałego tygodnia Ci życzę, buziaki!

      Usuń
  24. Choc zazdroszczę koleżankom - to jednak bardzo mi miło, że tyle dusz obdarowałaś:) Dzięki za zabawe , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ogromnie dziękuję, ściskam gorąco samych serdeczności życząc ,buziaki!!

      Usuń
  25. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  26. Własnym oczom nie wierzę, jak jestem szczęśliwa, I poniedziałek może dobrze się rozpocząć, Pozdrawiam serdecznie Piecyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję i ogromnie się cieszę ;).... buziaki!! Cudnego tygodnia!

      Usuń
  27. Dziękuję za zabawę. I oczywiście gratuluję tylu zwycięzcom. :) Szkoda, że mi się nie udało... Ale mam mobilizację i już tworzę kocyk o takim wzorze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie się cieszę, że jest choć mobilizacja, Twój kocyk będzie na pewno piekny, ściskam gorąco i dziękuję!!! ;))

      Usuń
  28. Dzięki za zabawę i chwile miłej nadziei. Gratulacje dla szczęśliwie wylosowanych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i ściskam Cię bardzo mocno, buziaki!

      Usuń
  29. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś ja również z całego serca dziękuję! ściskam Cię mega mocno!

      Usuń
  30. Wczoraj mieliśmy cudny dzień... zielony, słoneczny, tatrzański, urodzinowy. I na koniec jeszcze jeden prezent :) dziękujemy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie ;), gratuluję!! i ściskam gorąco!

      Usuń
  31. O Matko Boska!!! aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    Wygrałam!!!!TO CUDO!!!! wygrałam! aaaaa
    ale się cieszę!!! nie wierzę!!!

    sprawdziłam jeszcze raz.

    jednak ja. rety...

    dzięki



    ojejuniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogromnie się cieszę i gratuluję z całego serca! buziaki!

      Usuń
  32. Gratulacje dla zwyciężczyń:)
    Dzieki za zabawę!
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wylosowanym, a Tobie dziękuje za świetną zabawę

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju jeju kochana ile prezentów!:) super, gratulacje dla zwyciężczyń:) buziaki i dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za zabawę, a zwyciężczynią gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję dziewczynom :):):) Ależ rozdałaś tych prezentów!!! Jak miło :):):)

    OdpowiedzUsuń
  37. gratuluję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Agniesiu!!! Właśnie się zorientowałam, że jestem jedną ze szczęściar! Wow - girlandka będzie moja:). Stokrotne dziękuję!
    Zaraz prześlę adresik:)

    P.s. nie mogę nie wspomnieć po raz setny, że uwielbiam Twoją chatę i po cichutku marzę o domu na wsi i takim klimacie. U Ciebie jest bosko i wciąż tu wracam!
    Buziaki ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo dziękuję za przeiłą zabawę!
    Będę tu wracała.. wspaniała atmosfera i magia Twojej "chaty" mnie zatrzymają tutaj na dłużej:-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Miło mi było brać u dział w zabawie,zapraszam do mnie na candy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję za zabawę i gratuluję niektórym Koleżankom :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję, same śliczności rozdałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Congratulations to all the lucky winners!!!
    Hugs and kisses!!!
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju, ależ dużo osób obdarowałaś :) gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluje Szczęśliwie Obdarowanym i dziękuję za miłą zabawę :-) serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje zwyciezczyniom i zaluje,ze tak pozno trafilam na Twojego bloga :P cuda cuda same cuda

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję dziewczynom ... ach szkoda, takie piękności. Muszę koniecznie zabrać się za szydełko :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje dla osób które zostały obdarowane.Pozdrawiam cie bardzo serdecznie .I zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  49. szydełkowe cuda ! , bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  50. Wracam sobie z tygodniowego pobytu w Paryżu, a tu taka niespodzianka! :) bardzo bardzo się cieszę i serdecznie dziękuję!

    OdpowiedzUsuń